Thursday, February 19, 2009
















time nie gua ngn geng2 gua di lawas....
tgah panas lg gua g posing kt kt tugu lawas nie...
time nie kami 7 org je...
yg lain sume hilang..
xdpt d kesan,entah mane hilang...
biase la..
ade yg follow awek...tp gua ngn geng2 nie...
selamber,xlyn sgt awek nie...
yelahkn,lgpn kami sume yg join g sarawak nie bkn st falkulti...
so????
time 2,x bpe knl sgt la...
lgpn time nie, awl masih...
baru masuk sempadan sarawak sabah,..
dont be gelojoh men...
kate nyr mat saleh...
2 la pasal posing geng2 laki je..
tp syok jgk..
wlapn dlm ati nk posing ngn awek yg join gerak borneo nie...
hahahahahaha...
mcm sial kn?????
pe2 pn...
biase la kn...
laki2,xlari untuk dpt kn pepuan...
kalo x...sunyi hidup beb...
lu phm kn???
da tamat da cite...
tepuk tangan sikit...
pnt gua tulis text nie...
hahahahaha...
sekian...
trrrme kasehhhhh....

No comments:

Post a Comment