Monday, March 9, 2009

kwn ku dalam di lema......ahak2...

gua ade kwn...
mmg agk lame jgk la gua kwn ngn mamat nie....
mamat nie asal selatan tanah air.....
bole tahan nkl jgk la...
tp baik....
mamat nie skrg dlm di lema....
gua tau jgk la pasal die sikit2.....
perkara yg menyebabkan die dlm di lema krn mamat nie...
xtau nilai budu kohong ngn budu xkohong mane lg yg best....
tu kate2 alam tu....
penuh dgn mksud yg tersirat.....
awek mamat nie hot....
gua pn akui la....
awek die mmg hot la.....
dress die pn nmpk awek die tu...
mmg seorg yg dressup la.....
mamat nie pn pe kurang...
da la jambu....
sbgai kwn...
gua slalu jgk bg tips2 kt mamat nie....
tip utk die ngn awek die bgus la.....
mamat nie pn ade blog jgk....
kalo u alal sume bace blog mamat nie....
terharu la gua ckp lu....
pe2 pn....gua rahsia la name mamat nie.....
krn gua xnk la identiti mamat nie terbongkar....
silap2 malu besar die....
gua tulis kat blog gua pasal die...
gua mmg nkl sikit la...
slalu kenekan geng gua nie...
gua bkn pe,sj je,..nk die tau....
baru merah muke die...
hahahahahahahahahahaha.....
padan muke lu beb.................
pe2 pn....
nti la gua cite kisah gua....
kisah gua tntu hapy2 je....
sedih2 xlyn....
god night big ben....
muah2...
chow lu....

No comments:

Post a Comment