Monday, March 9, 2009

mac penuh gemilang

gua pn xtau la...
knp mac nie btol2 wt gua senang,gembira....
mgkin krn kwn2 slalu kngsi cite2 yg btol2 kemanusian la ngn gua....
gua mmg suke kngsi2 cite ngn geng2 gua...
geng2 gua nie majoriti bdk tahun akhir....
sbb 2 la pengalaman kami lebih byk dr bdk2 baru masuk...
kalo masuk jew cite pasal awek..
lu tau la...
mmg hot habes la....
gua ade kwn .....
mmg kwn gua nie di katergori jambu la...
profile di rahsia kan la...
mmg awek rmai la nk rpt ngn die nie....
tp yg lucu nyer....
mmat nie nk cr awek yg dpt enjoy ngn die....
awek2 yg nk rpt ngn die.....sume bdk2 yg bgus la,....
ptot la die xlyn....
gua tau pn semalam,,,...
2 time gua g smbut brday mmber gua kt manchster kt town kk....
pas siap brday 2 la...
gua g lepak kk waterfrond depan wisma merdeka...
smpai jam 6 pg.....
pe2 pn...
gua doakan kwn2 gua yg pnh knl gua berjaya dlm pe yg di impikan....
kerana hisup itu indah bile kite sndiri yg mengindakan nye....
pe2 pn...
john lenong still akn kngsi suke duke gua ngn u all sume...

No comments:

Post a Comment